
Hej mina solar. Så har jag lekt igen, jag tycker om att leka. Denna gången var en gammal fantastiskt vacker jacka jag fick av en kund, som satte igång dagens lek. Jag hängde en skolkarta bakochfram och sen satte jag lite saker på som jag gillar. Idén med kartan snodde jag rakt av från superduktiga Sandra. Hennes var förvisso betydligt mindre, men den födde genast en tanke i mitt snurriga huvud. Ni följer väl Sandra va?! Om inte så tycker jag ni ska göra det, hon är sååå kreativ och fantastiskt duktig att få till levande miljöer med återvinning som tema. Japp, i varje fall, under tiden jag sprang som en skållad råtta med saker upp och ner och ut och in, hade jag följande i huvudet… -Disa har snart en föreställning om Johanna, som flyttade ung till ett land långt borta. Hon har samlat saker saker vid en vägg. En vägg som ska hjälpa henne förstå Johannas tankar och upplevelser. Hon tänker fortsätta samla saker på denna vägg. En minnesvägg. Kan det heta så? Ja, man har ju inte roligare än man gör sig. Och när energin är som min just nu, gäller det bara att passa på, eller hur? -Jag känner att det blev betydligt roligare än den vita skänken i alla fall. Mera LEK åt folket! Puss & Kram och allt det vackra till er mina ljuva. Nästa gång ska ni få se mitt nya skåp..:))))) ❤ // Goa
Subscribe to our email newsletter to get the latest posts delivered right to your email.
